Четвер, 28.03.2024, 22:43





  



Для красивого отображения Облака
необходим
Adobe Flash Player 9
или выше
Скачать Adobe Flash Player


Календарь
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Наші ПАРТНЕРИ





Наші КЛІЄНТИ








- Фірмовий стиль


 

Говорячи про людину: «У нього або в неї є стиль», - ми звичайно підкреслюємо, що одяг, зачіска, жести, манера говорити й ін. властиві тільки даному індивідові і виділяють його серед інших людей.

 

Стиль, - це те, що ми запам'ятовуємо в першу чергу.

Компанія, що вчасно подбала про фірмовий стиль для власної реклами, має велику перевагу перед колегами, що не приділяють рекламі належної уваги.

 

З цим не посперечаєшся. Маса прикладів тому, як груба, занадто яскрава, непрофесійна і нав'язлива реклама знижує, а не збільшує обсяг продажів, зводить нанівець роботу з просування товарів на ринку. Також є відмінні рекламні роботи, що зробили недавно створені компанії відомими, пропоновані ними товари популярними. Важливо зрозуміти, що створення фірмового стилю - це чи ледве не перша річ, про яку варто подбати створеній компанії, навіть якщо вона зовсім невелика. Кінцева мета створення будь-якої комерційної структури, - одержання прибутку від реалізації товарів, послуг, технологій і ін.

 

Незаперечно і те, що в умовах конкуренції ріст обсягу продажів, ріст обсягу реалізованої продукції — найважливіший показник, головний критерій ефективності Вашої господарської діяльності.

 

Ел Уїльямс, президент Компанії IBM на початку 60-х років, так визначив, що таке бізнес: «Бізнес — це щось таке, у чого є споживачі». Привернути увагу потенційних споживачів — мета створення фірмового стилю і наступної рекламної роботи. Тому більшість компаній розглядають витрати на рекламу як довгострокові і високоприбуткові капіталовкладення, а не обтяжливі витрати.

 

Ми пропонуємо Вам розробку та виготовлення наступних елементів фірмого стилю Вашої Компанії:

 

1. Логотип компанії (неповторний, властивій тільки Вашій Компанії графічна емблема, легко впізнавана споживачами, як існуючими так і потенційними);


                                                          








                                   ПРАЙС (скачати)



2. Фірмові кольори (один або декілька кольорів, що у сукупності виражають стиль Вашої Компанії, властивий лише Вашому бренду, що не можна сплутати з іншим);




            ПРАЙС (скачати)




3. Бланки, презентаційні буклети (паперові бланки з фірмовим логотипом Вашої Компанії, на яких розміщується текст листа, комерційної пропозиції, презентації товару, робіт, послуг);





4. Візитні картки, флаєри (паперові картки з зображеною на них Вашої особистої професійної контактної інформації та/або діяльність Вашої Компанії);




5. Бейджі ( англ. badge) — елемент уніформи, амуніції, у вигляді значка, наклейки, картки, призначений для надання інформації про його носія. Бейдж містить дані (текст, графіку і т. п.), які дозволяють ідентифікувати особу, яка його носить);





                            ПРАЙС (скачати)




6. Веб-сайт ((з англ. website: web — «павутина, мережа» та site — «місце», буквальне «місце, сегмент, частина в мережі») — сукупність електронних документів (файлів), що містять інформацію про Вашу Компанію, розміщених в комп'ютерній Інтернет мережі, об'єднаних під однією адресою (доменним ім'ям або ip-адресою).




 


           ПРАЙС (скачати)





Фірмовий стиль — це те, що робить компанію пізнаваною, рекламу — що запам'ятовується. Він виявляється в повторенні основних елементів фірмового дизайну (логотип, кольори, шрифти) на всіх елементах рекламної компанії. При створенні фірмового стилю необхідно пам'ятати про те, що обраний стиль в ідеалі повинний добре виглядати як на візитці 90х50 мм, так і на рекламному щиті площею 2 000 м2, як у кольорі, так і в чорно-білому варіанті (наприклад, факсимільна копія). Задача непроста, але здійсненна!






                          
Сайт розроблено та створено РА "Світ реклами"