П`ятниця, 29.03.2024, 14:29





  



Для красивого отображения Облака
необходим
Adobe Flash Player 9
или выше
Скачать Adobe Flash Player


Календарь
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Наші ПАРТНЕРИ





Наші КЛІЄНТИ








- Реклама у ЗМІ



           Реклама у ЗМІ (засобах масової інформації) - це оголошення в різних газетах, журналах, в ефірі різноманітних радіостанцій та TV каналів. Автор оголошення завжди намагається переконати споживача у відмінних якостях свого товару, послуги або вихвалити свою фірму чи некомерційну організацію в цілому.

           Сучасні ЗМІ газети, журнали, телебачення,  радіо – пропонують різноманітні можливості для реклами. Потужним засобом реклами є газетна або журнальна публікація. Її переваги полягають у своєчасності, широкому охопленні ринку. Однак газетна реклама відрізняється від журнальної більш високою оперативністю. Газетній рекламі, крім того, властиві великі, у порівнянні з журнальною, можливості проникнення в усі соціальні групи населення. Журнальній рекламі властиво відносно велика тривалість функціонування, більш високі технічні можливості  репродуціювання і використання кольорового друку. Але журнальна реклама відрізняється від газетної більш високими витратами праці і часу на підготовку.

             Реклама в газетах

     


                                   ПРАЙС (скачати)



            Реклама в журналах


                                       ПРАЙС (скачати)



Відмінною рисою радіореклами, - є використання  живої мови. При підготовці  реклами на радіо прагнуть того, щоб текст був стислим і обгрунтованим, складеним у дотепній формі. Фрази повинні бути короткими і містити не більше однієї думки. Важливо заволодіти увагою слухачів уже на початку звернення. Велике значення в радіорекламі має музика. Добре підібрана, вона допомагає сприйняттю тексту. Але, у той же час, не можна припускати, щоб музичний супровід, акустичні ефекти відривали радіо- або телеглядача від суті оголошення.


    


Приклади рекламних аудіо-роликів:




ПРАЙС (переглянути)                               ПРАЙС (скачати) 



Важливим видом рекламних засобів є кіно і відеореклама (телереклама), що має величезний психологічний вплив: зображення, звук, колір, театральна дія й умови, коли глядач нічим не відволікається від екрану. Однак недоліками телереклами є дещо низька оперативність при високій вартості виготовлення і демонстрації, тому телерекламу доцільно використовувати у великих рекламних кампаніях тривалої дії.




 




  ВАРТІСТЬ реклами на телебаченні

Реклама на TV-каналах

Вартість розміщення

Реклама на Интере Реклама на Интері

Прайс

 Реклама на Першому каналі "ОРТ"

Прайс

 Реклама на 1+1

Прайс

Реклама на ICTV Реклама на ICTV

Прайс

Реклама на Новом канале Реклама на Новому каналі

Прайс

Реклама на СТБ Реклама на СТБ

Прайс

 Реклама на НТН

Прайс

Реклама на ТРК Украина Реклама на ТРК Україна

Прайс

Реклама на TET; TET Реклама на TET

Прайс

 Реклама на Кіно

Прайс

Реклама на РТР Планета Реклама на РТР Планета

Прайс

Реклама на М1Реклама на М1

Прайс

 Реклама на enter music

Прайс

Реклама на Мегаспорт

Прайс

 Реклама на 5 каналі

Прайс

Реклама на 24-м Реклама на 24 каналі

Прайс

 
          
           Переваги та недоліки різних видів ЗМІ


Види ЗМІ

Чнники, що впливають на тарифи

Переваги

Недоліки



Газети

Знижки за об’єм і частоту публікацій. Число кольорів, місце розташування, тираж.

Майже всі читають газети. Висока виборність, тому що різні газети читаються різними соціально-економічними і географічними групами. Можливість оперативних і частих публікацій.

Коротке життя. Обмежені можливості друку.





Журнали

Вартість друку. Тип аудиторії. Знижки за об'єми. Розмір оголошення. Місце розташування. Число кольорів. Тираж.

Висока виборність, гарна якість відтворення. Довге життя. Престижність. Читається без поспіху.

Великі фінансові витрати. Довготривалий процес підготовки до друку.











Радіо

Час ефіру. Розмір аудиторії. Тривалість оголошення знижки за розмір і частоту.

Висока мобільність. Дешевизна. Оперативно можна вносити коректування. Висока виборність.

Мало станцій, що діють на всю країну. Коротке життя. Загубило престиж.











Телебачення

Час ефіру. Тривалість ролика. Розмір аудиторії. Знижки за розміри і частоту показу.

Вихід на велику аудиторію. Низькі витрати на одного глядача. Високий престиж. Географічна і соціально – економічна селективність.

Високі фінансові витрати. Коротке життя. Розмір аудиторії не гарантований. Можливість купити найпопулярніший час обмежена.








                          
Сайт розроблено та створено РА "Світ реклами"