Меню сайта
Для красивого отображения Облака
Календарь
Наші КЛІЄНТИ
|
- Реклама у ЗМІ Реклама у ЗМІ (засобах масової інформації) - це оголошення в різних газетах, журналах, в ефірі різноманітних радіостанцій та TV каналів. Автор оголошення завжди намагається переконати споживача у відмінних якостях свого товару, послуги або
вихвалити свою фірму чи некомерційну організацію в цілому. Сучасні ЗМІ – газети, журнали, телебачення, радіо – пропонують різноманітні можливості для реклами. Потужним засобом реклами є газетна або журнальна публікація. Її переваги полягають у своєчасності, широкому охопленні ринку. Однак газетна реклама відрізняється від журнальної більш високою оперативністю. Газетній рекламі, крім того, властиві великі, у порівнянні з журнальною, можливості проникнення в усі соціальні групи населення. Журнальній рекламі властиво відносно велика тривалість функціонування, більш високі технічні можливості репродуціювання і використання кольорового друку. Але журнальна реклама відрізняється від газетної більш високими витратами праці і часу на підготовку. Реклама в газетах
Реклама в журналах Відмінною рисою радіореклами, - є використання живої мови. При підготовці реклами на радіо прагнуть того, щоб текст був стислим і обгрунтованим, складеним у дотепній формі. Фрази повинні бути короткими і містити не більше однієї думки. Важливо заволодіти увагою слухачів уже на початку звернення. Велике значення в радіорекламі має музика. Добре підібрана, вона допомагає сприйняттю тексту. Але, у той же час, не можна припускати, щоб музичний супровід, акустичні ефекти відривали радіо- або телеглядача від суті оголошення.
Приклади рекламних аудіо-роликів: ПРАЙС (переглянути) ПРАЙС (скачати) Важливим видом рекламних засобів є кіно і відеореклама (телереклама), що має величезний психологічний вплив: зображення, звук, колір, театральна дія й умови, коли глядач нічим не відволікається від екрану. Однак недоліками телереклами є дещо низька оперативність при високій вартості виготовлення і демонстрації, тому телерекламу доцільно використовувати у великих рекламних кампаніях тривалої дії. ВАРТІСТЬ реклами на телебаченні Переваги та недоліки різних видів ЗМІ
|