П`ятниця, 29.03.2024, 16:46





  



Для красивого отображения Облака
необходим
Adobe Flash Player 9
или выше
Скачать Adobe Flash Player


Календарь
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Наші ПАРТНЕРИ





Наші КЛІЄНТИ








- Реклама в метро




          Реклама в метро сьогодні - це оперативна і цікава інформація для киян і гостей столиці. Понад 2,5 млн. чоловік - такий середньодобовий пасажиропотік метро. Статистика показує, що 95 % пасажирів цікавляться рекламою, а 80% з них, як правило, звертаються по телефонах і адресах, які вони взнали завдяки розміщеним в метро рекламним повідомленням.

·   3-и лінії: Святошинсько-Броварська, Куренівсько-Червоноармійська, Сирецько-Печерська;

·   3-и пересадочних вузла;

·   Кількість станцій – 49;

·   Загальна кількість вагонів – 615;

·   Пасажиропотік – близько 85 млн. чоловік на місяць;

·   Максимальний пасажиропотік по одній станції близько 3 млн. чоловік на місяць;

·   Щоденно, більше 300 тис. чоловік користуються послугами Київського метрополітену.

 

В середньому, в місяць, метрополітеном користуються 75 % киян, а в день – 40 %. Соціальний портрет пасажира: більше 32 % - кияни з середнім рівнем доходів; близько 16 % - забезпечені жителі столиці. З них, працюючих  - 64 %.


Реклама у Київському метрополітені

 

Реклама в метро є найбільш ефективним способом охоплення різних цільових аудиторій. Наше агентство надає повний комплекс рекламних послуг (підбір ефективного місця, виготовлення і розміщення рекламного продукту) у вагонах метрополітену, на станціях, ескалаторних зведеннях, турнікетах, стеклах кас метрополітену м. Києва. Якість наших послуг підкріплюється досвідом роботи, хорошим знанням носіїв, контролем за експонуванням вашої реклами.

Підземний рекламний світ - метро - орієнтований на масового споживача товарів і послуг. Ескалатори, переходи, вестибюлі, вагони поїздів мають в своєму розпорядженні необхідні площі як для інформаційного, так і для образного рекламної вистави. Проте, щоб виділитися в рекламному потоці і звернути увагу втомленого пасажира на свою рекламу потрібно майстерність рекламного агентства.


        


Варіанти розміщення рекламної інформації:


·       реклама на вхідних / вихідних дверях станцій;  

                

                         ПРАЙС-1 (скачати)                        ПРАЙС-2 (скачати)


·        реклама на турнікетах; 

               
                             ПРАЙС (скачати)


·      реклама на ескалаторі (на метролайтах, бокових стінах, стелі, сходах);   



ПРАЙС (переглянути)                                           ПРАЙС (скачати)



          

ПРАЙС (переглянути)                                                 ПРАЙС (скачати)



                                                      



·      реклама на станціях (декорування); 




              ·      реклама на станціях (брендування); 




ПРАЙС (переглянути)                             ПРАЙС (скачати)



              ·      реклама на станціях (на стінах шляхопроводу); 

                       

ПРАЙС-1 (переглянути)                                             ПРАЙС-1 (скачати)


ПРАЙС-2 (переглянути)
                                    ПРАЙС-2 (скачати)


              ·     відео-проекційна реклама на станціях (на підлозі, стінах шляхопроводу);
                       

       
          

ПРАЙС (переглянути)                                ПРАЙС (скачати)




              ·     брендування вагонів;



ПРАЙС (переглянути) 
                                              ПРАЙС (скачати)




              ·     реклама в середині вагонів (наліпки на стінах, на поручнях, брендування вагонів, відеореклама);

            





ПРАЙС-1 (переглянути)                                             ПРАЙС-1 (скачати)


ПРАЙС-2 (переглянути)                                     ПРАЙС-2 (скачати)






 ПРАЙС (переглянути)
                                                           ПРАЙС (скачати)



      

ПРАЙС (переглянути)                           ПРАЙС (скачати)



              ·     реклама в тонелі (динамічний сюжет - відеолінія);






 



              ·      реклама на метролайтах (на стінах, станціях, переходах);

                 

ПРАЙС-1 (переглянути)                                          ПРАЙС-1 (скачати)



ПРАЙС-2 (переглянути)                                     ПРАЙС-2 (скачати)


              ·    брендування переходів;



ПРАЙС (переглянути)                                  ПРАЙС (скачати)




                          
Сайт розроблено та створено РА "Світ реклами"