Брандмауер - (з нім. "Brandmauer" - "brand" — пожежа, "mauer" — стіна) - плакат гіперформату (площиною до 1 000 м² й більше) на тканинній, вініловій або сітчастій основі, з зображенням на ньому інформації рекламного характеру про особу Рекламодавця, що розміщується на частині фасадної, зовнішньої, глухої стіни будівлі або споруди.
Переваги даного нестандартного рекламного продукту:
2. Жваво привертає увагу потенційних клієнтів, ефективно виділяючись серед непомірного скупчення традиційних стандартних рекламоносіїв (наприклад: бігбордів та ін.);
3. Знаходиться здебільшого на висоті від 30-ти метрів й вище, що сприяє панорамній оглядовості рекламного продукту не тільки поблизу його розташування, а й на великій відстані від нього;
4. Розташовується переважно у центральних районах м. Києва, у місцях зосередження чисельних пасажиро-транспортних та пішохідних шляхів, у центрі розвинутої ділової та культурної інфраструктури міста, що сприяє довгостроковому візуальному контакту з потенційними клієнтами (мешканцями та гостями столиці, потенційними вітчизняними та іноземними інвесторами);
5. Власник нестандартного рекламного продукту підвищує свій рейтинг у свідомості існуючих та потенційних клієнтів;
6. Підкреслює індивідуальність, креативність, всеохоплюючу масштабність та стабільність фінансово-господарської діяльності рекламодавця;
7. Має найбільшу перевагу у співвідношенні ціна/якість порівняно з іншими видами зовнішньої реклами;
8. У комплексі доповнює впроваджувану рекламну кампанію Рекламодавця та є її вершиною, що недосяжна багатьом конкурентам;
9. Є унікальною можливістю заявити про своє ім’я не тільки на всю Україну, а і на весь світ, з огляду на проведення в Україні (зокрема у м. Києві) Фінальної частини чемпіонату Європи з футболу 2012 р. («Євро – 2012»).