Меню сайта
Для красивого отображения Облака
Календарь
Наші КЛІЄНТИ
|
- Дахові рекламні конструкції Дахові рекламні конструкції - ексклюзивні
іміджеві конструкції, що представляють собою поєднання об’ємної тривимірної
фігури-логотипу (товарного знаку, бренду) та/або літер, поєднаних у абревіатуру
(найменування), які виконані у фірмовій кольоровій гаммі Рекламодавця, що у комплексі підсвічується з середини або із зовні лампами
освітлення (люмінесцентними, неоновими або іншими) у вечірньо-нічний період
доби, що закріплюється на жорсткому й, водночас, легкому металевому каркасі, встановленому на даху будівлі або споруди. Висота установки
звичайно становить 1 - 5 м., а довжина залежить від змісту рекламного
повідомлення.
Переваги даного нестандартного рекламного продукту: 1. Один з найпрестижніших й ексклюзивних видів реклами; 2. Жваво привертає увагу потенційних клієнтів, ефективно виділяючись серед непомірного скупчення традиційних рекламоносіїв (наприклад: бігбордів та ін.); 3. Знаходиться здебільшого на висоті від 30-ти метрів й вище, що сприяє панорамній оглядовості рекламного продукту не тільки поблизу його розташування, а й на великій відстані від нього; 4. Розташовується переважно у центральних районах м. Києва, у місцях зосередження чисельних пасажиро-транспортних та пішохідних шляхів, у центрі розвинутої ділової та культурної інфраструктури міста, що сприяє довгостроковому візуальному контакту з потенційними клієнтами (мешканцями та гостями столиці, потенційними вітчизняними та іноземними інвесторами); 5. Власник нестандартного рекламного продукту підвищує свій рейтинг у свідомості існуючих та потенційних клієнтів; 6. Підкреслює індивідуальність, креативність, всеохоплюючу масштабність та стабільність фінансово-господарської діяльності Рекламодавця; 7. Розміщення дахової установки дозволяє Компанії Рекламодавця заявити про себе, як про процвітаючу фірму, яка планує, а головне, - має фінансову можливість довго бути присутньою на ринку; 8. Має найбільшу перевагу у співвідношенні ціна/якість порівняно з іншими видами зовнішньої реклами; 9. У комплексі доповнює впроваджувану рекламну кампанію Рекламодавця та є її вершиною, що недосяжна багатьом конкурентам; 10. Є унікальною можливістю заявити про своє ім’я не тільки на всю Україну, а і на весь світ, з огляду на проведення в Україні (зокрема у м. Києві) Фінальної частини чемпіонату Європи з футболу 2012 р. («Євро – 2012»). Пропонуємо Вам власну мережу об'єктів для розміщення дахових рекламних конструкцій у м. Києві: |