Переваги даного нестандартного рекламного продукту:
1. Один з найпрестижніших й ексклюзивних видів реклами;
2. Жваво привертає увагу потенційних клієнтів, ефективно виділяючись серед непомірного скупчення традиційних рекламоносіїв (наприклад: бігбордів та ін.);
3. Знаходиться здебільшого на висоті від 30-ти метрів й вище, що сприяє панорамній оглядовості рекламного продукту не тільки поблизу його розташування, а й на великій відстані від нього;
4. Розташовується переважно у центральних районах м. Києва, у місцях зосередження чисельних пасажиро-транспортних та пішохідних шляхів, у центрі розвинутої ділової та культурної інфраструктури міста, що сприяє довгостроковому візуальному контакту з потенційними клієнтами (мешканцями та гостями столиці, потенційними вітчизняними та іноземними інвесторами);
5. Власник нестандартного рекламного продукту підвищує свій рейтинг у свідомості існуючих та потенційних клієнтів;
6. Підкреслює індивідуальність, креативність, всеохоплюючу масштабність та стабільність фінансово-господарської діяльності Рекламодавця;
7. Розміщення дахової установки дозволяє Компанії Рекламодавця заявити про себе, як про процвітаючу фірму, яка планує, а головне, - має фінансову можливість довго бути присутньою на ринку;
8. Має найбільшу перевагу у співвідношенні ціна/якість порівняно з іншими видами зовнішньої реклами;
9. У комплексі доповнює впроваджувану рекламну кампанію Рекламодавця та є її вершиною, що недосяжна багатьом конкурентам;
10. Є унікальною можливістю заявити про своє ім’я не тільки на всю Україну, а і на весь світ, з огляду на проведення в Україні (зокрема у м. Києві) Фінальної частини чемпіонату Європи з футболу 2012 р. («Євро – 2012»).
Пропонуємо Вам власну мережу об'єктів
для розміщення дахових рекламних конструкцій у м. Києві: