· 3-и лінії: Святошинсько-Броварська, Куренівсько-Червоноармійська, Сирецько-Печерська;
· 3-и пересадочних вузла;
· Кількість станцій – 49;
· Загальна кількість вагонів – 615;
· Пасажиропотік – близько 85 млн. чоловік на місяць;
· Максимальний пасажиропотік по одній станції близько 3 млн. чоловік на місяць;
· Щоденно, більше 300 тис. чоловік користуються послугами Київського метрополітену.
В середньому, в місяць, метрополітеном користуються 75 % киян, а в день – 40 %. Соціальний портрет пасажира: більше 32 % - кияни з середнім рівнем доходів; близько 16 % - забезпечені жителі столиці. З них, працюючих - 64 %.
Реклама у Київському метрополітені
Реклама в метро є найбільш ефективним способом охоплення різних цільових аудиторій. Наше агентство надає повний комплекс рекламних послуг (підбір ефективного місця, виготовлення і розміщення рекламного продукту) у вагонах метрополітену, на станціях, ескалаторних зведеннях, турнікетах, стеклах кас метрополітену м. Києва. Якість наших послуг підкріплюється досвідом роботи, хорошим знанням носіїв, контролем за експонуванням вашої реклами.
Підземний рекламний світ - метро - орієнтований на масового споживача товарів і послуг. Ескалатори, переходи, вестибюлі, вагони поїздів мають в своєму розпорядженні необхідні площі як для інформаційного, так і для образного рекламної вистави. Проте, щоб виділитися в рекламному потоці і звернути увагу втомленого пасажира на свою рекламу потрібно майстерність рекламного агентства.
Варіанти розміщення рекламної інформації:
· реклама на вхідних / вихідних дверях станцій;
ПРАЙС (скачати)
· реклама на ескалаторі (на метролайтах, бокових стінах, стелі, сходах);
ПРАЙС (переглянути) ПРАЙС (скачати)
· реклама на станціях (декорування);
· реклама на станціях (брендування);
ПРАЙС (переглянути) ПРАЙС (скачати)
· реклама на станціях (на стінах шляхопроводу);
ПРАЙС-2 (переглянути) ПРАЙС-2 (скачати)
· відео-проекційна реклама на станціях (на підлозі, стінах шляхопроводу);
· брендування вагонів;
ПРАЙС (переглянути) ПРАЙС (скачати)
· реклама в середині вагонів (наліпки на стінах, на поручнях, брендування вагонів, відеореклама);
ПРАЙС (переглянути) ПРАЙС (скачати)
ПРАЙС (переглянути) ПРАЙС (скачати)
· реклама в тонелі (динамічний сюжет - відеолінія);
· реклама на метролайтах (на стінах, станціях, переходах);
ПРАЙС-2 (переглянути) ПРАЙС-2 (скачати)
· брендування переходів;
ПРАЙС (переглянути) ПРАЙС (скачати)