Реклама на транспорті - різновид зовнішньої реклами суть якої полягає в розміщенні зовні або всередині транспортного засобу інформації, що має спонукати переглядаючих її до певних висновків та / або дій.
Існує декілька типів реклами на транспорті:
- Реклама на громадському транспорті (автобуси, маршрутні таксі, тролейбуси, трамваї, міська електричка, фунікулер, таксі);
Реклама на громадському транспорті
Розміщення реклами на бортах громадського транспорту має головну перевагу - це мобільність та, відповідно, можливість охоплення широкого кола аудиторії користувачів.
Рухоме рекламне зображення привертає більше уваги потенційних покупців товарів та послуг, ніж зображення, що розміщене стаціонарно. Крім цього, грамотно розпланована адресна програма дозволяє за допомогою невеликої кількості транспортних засобів ефективно провести рекламну кампанію, охопивши при цьому більшість районів та магістралей.
ПРАЙС (переглянути) ПРАЙС (скачати)
- Реклама на корпоративному транспорті (легкові, вантажні та вантажо-пасажирські автотранспортні засоби);
Реклама на корпоративному транспорті
Реклама на автомобілях привертає увагу потенційних клієнтів на зовнішній території за максимально короткий період. Брендування машин збільшує довіру до фірми та підвищує авторитет в очах клієнтів. Стильно оформлений фірмовий транспорт запам`ятовується та дозволяє формувати позитивний образ фірми та продукції. Реклама на корпоративному транспорті – це можливість виділитись серед конкурентів.
- Pеклама на вантажному транспорті ("Брендмобілі").
Реклама на вантажному транспорті ("Брендмобіль")
Брендмобіль - ("Мобільний білборд") - це медіаносій, зазвичай формату 3 х 6 м., що являє собою симбіоз зовнішньої реклами, реклами на транспорті і аудіореклами. Використання мобільного рекламного щита доцільно розглядати як позиціонування брендів як у рекламних кампаніях, так і для проведення промоушн- і PR- акцій. Рекламний щит, розміщений на платформі автомобіля, здатний переміщатися протягом усього строку проведення рекламної кампанії й оснащений звуковим устаткуванням для демонстрації рекламних аудіороликів. Демонстрація візуального образу об'єкта реклами з одночасним звуковим рекламним супроводом істотно збільшує ступінь сприйняття рекламного повідомлення. Немаловажним фактором є й те, що в основі проведення рекламних кампаній з використанням брендмобілей лежить принцип таргетінга - максимально доцільного відбору цільової аудиторії. Даний рекламоносій здатний у потрібний час бути в потрібному місці й донести рекламне повідомлення до цільової аудиторії (рекламоспоживача) з найбільшим ефектом. Там, де не представляється можливим розмістити стаціонарний рекламний щит або всі рекламоносії зайняті, брендмобіль незамінний. Крім того, мобільний білборд, маючи можливість переміщатися й побувати за короткий відрізок часу відразу в декількох місцях, має дуже велике охоплення цільової аудиторії. По оцінках цілого ряду іменитих вітчизняних і закордонних моніторингових агентств, рекламна кампанія з використанням брендмобілей у кілька разів перевищує показники рекламної кампанії з використанням традиційних засобів зовнішньої реклами й реклами на транспорті по числу контактів із цільовою аудиторією й ефекту рекламної віддачі.
Наша компанія пропонує Вам повний спектр послуг у галузі зовнішньої реклами на транспорті, а саме: розробка і адаптація макету реклами на будь-якому типі транспорту, складання вдало підібраної маршрутної програми для м. Києва та Київської обл., безпосередньо виготовлення і розміщення повнокольорового друку на плівці Oracal і повнокольорового зображення для скляних поверхонь з використання перфорованої плівки One way vision.
Разом з цим надаємо послуги з експонування і гарантійного обслуговування рекламного зображення на весь строк прокату.
ПРАЙС (переглянути) ПРАЙС (скачати)