Інтернет-реклама — представлення товарів, послуг або підприємства в мережі Інтернет, адресоване масовому клієнтові, що має характер переконання.
Інтернет-реклама має, як правило, двоступінчатий характер. Перший рівень - зовнішня реклама, що розміщується рекламодавцем у видавців, – рекламний носій. Види цієї реклами - банери, текстові блоки, байріки, мінісайти, Interstitials. Така реклама зазвичай має заслання безпосередньо на сайт рекламодавця (другий рівень).
Реклама в Інтернеті, володіє рядом переваг на відміну від звичайної реклами:
1. Можливість оперативного аналізу і коректування рекламної компанії;
2. Інтерактивність (зв'язок споживача з рекламодавцем для оформлення замовлення безпосередньо через рекламний носій і тому подібне);
3. Відносно низька вартість, можливості автоматизації таргетінга і профайлінга і тому подібне.
1. Можливість оперативного аналізу і коректування рекламної компанії;
2. Інтерактивність (зв'язок споживача з рекламодавцем для оформлення замовлення безпосередньо через рекламний носій і тому подібне);
3. Відносно низька вартість, можливості автоматизації таргетінга і профайлінга і тому подібне.
Приклади дизайну сайтів:
Інтернет-магазин
Оптимальний сайт
VIP-сайт
ПРАЙС (переглянути) ПРАЙС (скачати)